به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، بعد از ظهر دوشنبه 22 تير ماه اولين جلسه ستاد انتخابات استان به رياست معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و افراد عضو اين ستاد در دفتر معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار برگزار شد.
" محمد علي طالبي " در اين نشست با اشاره به برگزاري دو انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره خبرگان رهبري در 7 اسفند ماه سال جاري اظهار داشت: بايد همه عوامل اجراي انتخابات زمينه هاي لازم براي حضور پر شور و مشاركت فعال مردم در اين دو انتخابات مهم را فراهم آورند.
"طالبي " افزود: رياست محترم جمهوري و وزير كشور در بي طرفي كامل دولت و عوامل اجرايي در برگزاري انتخابات تاكيد كرده اند و شايسته است اعضاي ستاد انتخابات استان هم در اين خصوص تمهيدات لازم را در دستور كار خود قرار دهند .
رييس ستاد انتخابات استان از مسئولين كميته هاي مختلف اين ستاد خواست تا به مفهوم واقعي كميته توجه داشته باشند و از ظرفيت هاي همه دستگاه هاي مرتبط براي حضور باشكوه و با نشاط مردم استفاده نمايند.
در ادامه اين جلسه " مصطفي سالاري " مدير كل دفتر امور سياسي و انتخابات استانداري به تبيين و شرح وظايف مسئولين كميته هاي مختلف ستاد انتخابات استان پرداخت و مقرر گرديد هر كدام از مسئولين كميته ها برنامه و فعاليت هاي پيشنهادي خود را در جلسه آينده به دبير ستاد انتخابات استان ارائه دهند.
- نویسنده : یزد فردا
- منبع خبر : خبرگزاری فردا

سهشنبه 23,ژوئن,2026